torsdag 23. august 2012

Den harde sannheten

Den harde sannheten, eller medaljens bakside, har plutselig slått meg med full styrke.
Jeg har, som jeg tidligere har nevnt, gledet meg stort til å ta fatt på min nye tilværelse som matpakkemamma.
Det er gøy å lage fine, sunne og gode matpakker som blir spist hver eneste dag. Både til skolegutten og til meg selv.
Men det er more to it...

Hva gjør dere med matboksene? Vasker dere opp for hånd, slik som jeg gjør, eller går de i oppvaskmaskinen? Vi har en veldig smal oppvaskmaskin, så jeg har til nå valgt å vaske de for hånd. Men det er mulig det ikke varer så lenge, kjenner jeg.

3 kommentarer:

  1. alt går i oppvaskmaskina.


    PS Forresten veldig vanskelig å kommentere på siden din, pga at det er håpløst å lese koden man må taste inn for å få lov å legge igjen kommentar.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir nok oppvaskmaskinen her og etterhvert.

      Takk for tilbakemelding vedrørende koden. Jeg skal sjekke det opp.

      Slett
  2. Nå skal jeg ha fjernet alle hindre for å legge igjen en kommentar. :)

    SvarSlett