mandag 13. august 2012

Pizzasnurrer

I helgen laget jeg sunne pizzasnurrer til å ha i matpakken. Både de og muffinsene jeg har laget ligger i fryseren, så tar jeg bare opp så mange som jeg skal ha av hver og legger i matboksen om kvelden. De tiner til siste skolemåltid også om jeg tar de opp på morgenen, og da fungerer de nesten som kjøleelementer for resten av maten.

Jeg gjorde det veldig enkelt. Jeg brukte Tine sin Nå ferdig fullkornspizzadeig:
Og så stekte jeg kjøttdeig og blandet i Toro sitt pizzafyll med tomat og løk:

Jeg fordelte utover pizzabunnen, rullet sammen og skar i to-tre cm tykke skiver. Skivene stekte jeg med litt ost på til osten var godt smeltet. Ca 10 min ved 240 grader.

I boksen under er det to pizzasnurrer, en ende og en vanlig. I tillegg er det grissini med hvitløk og urter, tørket aprikos og en pære i biter. 

Alle produktbilder fra produsentene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar